Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Så lyckas du på Amazon – därför krävs en bredare strategi

Publicerad: 6 oktober 2020, 06:54

Natali Sedek på Publicis, Fredrik Bayati på PHD och Erik Luhr på Iprospect ger sina råd om hur man som annonsör kan tänka för att synas på Amazon.

Foto: Montage: Getty Images / Amazon / Press

Amazon innebär både ett hot men givetvis också stora möjligheter för annonsörer att marknadsföra sig och sälja mer. Experterna ger sina bästa tips för att lyckas.


Ämnen i artikeln:

AmazonSökmarknadsföringSEO

USA:s största e-handelssajt Amazon står och stampar på tröskeln redo att ta ett kliv in på den svenska marknaden och dra i gång sin svenska sajt och verksamhet. Exakt när

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News