Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag23.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Så lyckades Hemnet öka sin annonsaffär under coronautbrottet

Publicerad: 28 september 2020, 05:53

Hemnets försäljningsdirektör Pierre Bergström berättar om Hemnets utveckling och delar med sig av sina tre bästa tips för att lyckas med annonsaffären.

Foto: Hemnet

Trots corona ökar Hemnet sin annonsaffär årets första sex månader. Och tredje kvartalet ser ut att bli än bättre. Försäljningsdirektören Pierre Bergström delar med sig av sina bästa tips för tillväxt.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetHemnet

”Annonsörerna drar i handbromsen”, ”Rekordras för medieinvesteringarna” och ”Största nedgången sedan finanskrisen”. Det är exempel på några av de rubriker vi har sett om annonsutvecklingen under 2020. Men inte alla

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

coronavirusetHemnet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.