Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 28 september 2020, 05:53
Hemnets försäljningsdirektör Pierre Bergström berättar om Hemnets utveckling och delar med sig av sina tre bästa tips för att lyckas med annonsaffären.
Foto: Hemnet
Trots corona ökar Hemnet sin annonsaffär årets första sex månader. Och tredje kvartalet ser ut att bli än bättre. Försäljningsdirektören Pierre Bergström delar med sig av sina bästa tips för tillväxt.
”Annonsörerna drar i handbromsen”, ”Rekordras för medieinvesteringarna” och ”Största nedgången sedan finanskrisen”. Det är exempel på några av de rubriker vi har sett om annonsutvecklingen under 2020. Men inte alla
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.