Digitalt
Så lyckades Hemnet öka sin annonsaffär under coronautbrottet
Publicerad: 28 september 2020, 05:53
Hemnets försäljningsdirektör Pierre Bergström berättar om Hemnets utveckling och delar med sig av sina tre bästa tips för att lyckas med annonsaffären. Foto: Hemnet
Trots corona ökar Hemnet sin annonsaffär årets första sex månader. Och tredje kvartalet ser ut att bli än bättre. Försäljningsdirektören Pierre Bergström delar med sig av sina bästa tips för tillväxt.
”Annonsörerna drar i handbromsen”, ”Rekordras för medieinvesteringarna” och ”Största nedgången sedan finanskrisen”. Det är exempel på några av de rubriker vi har sett om annonsutvecklingen under 2020. Men inte alla
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.