torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Så lyckades Hemnet öka sin annonsaffär under coronautbrottet

Publicerad: 28 september 2020, 05:53

Hemnets försäljningsdirektör Pierre Bergström berättar om Hemnets utveckling och delar med sig av sina tre bästa tips för att lyckas med annonsaffären. Foto: Hemnet

Trots corona ökar Hemnet sin annonsaffär årets första sex månader. Och tredje kvartalet ser ut att bli än bättre. Försäljningsdirektören Pierre Bergström delar med sig av sina bästa tips för tillväxt.

Ämnen i artikeln:

HemnetCoronaviruset

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


”Annonsörerna drar i handbromsen”, ”Rekordras för medieinvesteringarna” och ”Största nedgången sedan finanskrisen”. Det är exempel på några av de rubriker vi har sett om annonsutvecklingen under 2020. Men inte alla

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev