Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Så kan teknisk innovation användas i framtidens kommunikation

Publicerad: 5 juli 2021, 11:56

Ericssons Pernilla Jonsson tittar in i framtiden och djupdyker i hur vi kan uppleva smak, lukt och känsel via teknik.

Foto: Anna Bliokh/Ericsson

Kommer vi i framtiden att kunna uppleva både smak, lukt och känsel via teknik? Det är ett framtidscenario som Pernilla Jonsson, head of consumer and industry lab på Ericsson, har djupdykt i. ”Vi går mot en mer 'immersive' värld, där vi successivt kommer att koppla upp allt fler sinnen”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

Ericsson

Tänk dig att du kan njuta av smakexplosionen från nyskördade jordgubbar med vispad grädde utan att portionen innehåller några kalorier. Eller att du kan känna på klänningens tyg du är

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Ericsson

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.