Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Så kan annonsörer och medier utnyttja Clubhouse

Publicerad: 4 februari 2021, 14:29

Bilder från Clubhouse.

Ljudplattformen Clubhouse formligen exploderar i Sverige sedan svenska användare började släppas in i januari. Och här finns ett nytt fönster för medieföretag att använda sig av. Men är plattformen något för annonsörer?


Ämnen i artikeln:

Sveriges TidskrifterFredrik WassEmma BlomSocial IndustriesBlank spot projectSvenska DagbladetClubhouse

Clubhouse är ett ljudbaserat socialt nätverk, skapat av Paul Davison och Rohan Seth, som lanserades i USA i mars 2020. Appen har enligt Digital Diplomacy 6 miljoner användare, varav

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.