Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Readly minskar churn med riktade rekommendationer

Publicerad: 5 februari 2021, 09:44

Cecilia von Krustenstierna är chief growth officer på Readly.

Foto: Realdy

Magasinstjänsten Readly har sett en rekordtillströmning av abonnenter under pandemin. Churn motverkas via riktade rekommendationer, mejl och pushnotiser, säger Cecilia von Krustenstierna, chief growth officer på Readly


Ämnen i artikeln:

ReadlyDigitala prenumerationer

I en artikelserie följer Dagens Media upp tidningarnas arbete med att locka digitala prenumeranter, hålla nere churnen och vad fokus för 2021 blir kopplat till digitala betalande läsare.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.