Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Rabble öppnar upp för e-handlare

Publicerad: 2 Maj 2012, 04:52
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:24

Mobilkupongstjänsten Rabble breddar sig till e-handeln. ”Våra kunder vill kunna ligga på soffan och göra klipp”, säger Simon Wallén, grundare av Rabble.


Ämnen i artikeln:

LenswayRabble

Rabble har tidigare bara erbjudit platsspecifika erbjudanden. Nu breddas tjänsten, genom att ge e-handlare möjlighet att synas i Rabble.

– Efter önskemål från användare och företagspartners vill vi ge e-handlare möjligheten att synas i Rabble, säger Simon Wallén, grundare av Rabble, till dagensmedia.se.

Först under den nya fliken ”E-handel” blir Euroflorist, Lovefilm, Sportamore, Onlinepizza och Lensway.

– Vi har fått god respons och har redan ett stort antal varumärken på kö som släpps på veckorna efter lanseringen.

Rabble har som mål att bli marknadsledande inom mobila kuponger före 2013.

– Vår högsta prioritet är att erbjudandena ska hålla hög kvalité så vi inte missbrukar våra användares förtroende, säger Simon Wallén.

Rabble har funnits i två år och har 250 000 aktiva användare, men de vill att alla i Sverige med en smartphone ska använda appen.

– Mellan 1500 och 2000 personer laddar ner appen varje dag. Men det är inte i första hand nedladdningar vi eftersträvar, utan aktiva och nöjda användare, säger Simon Wallén.

Rebecka Lindberg

Ämnen i artikeln:

LenswayRabble

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.