onsdag8 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

”Plattformar med inloggad miljö blir allt viktigare”

Publicerad: 7 december 2020, 06:30

Caroline Måhl, Spotify, Claes Kugelberg, Clear Channel, och Clara Grelsson, Mindshare, ger sin syn på mediemarknaden 2021.

Foto: Alexander Donka/Janne Næss

DEL 7. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Caroline Måhl, Spotify, Claes Kugelberg, Clear Channel, och Clara Grelsson, Mindshare, ger sin syn på vad som väntar nästa år.

Ämnen i artikeln:

21 experter om 2021SpotifyClear ChannelMindshare

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


En fortsatt ökning av mediekonsumtion i hemmet, satsningar på kvalitetsinnehåll, coronapandemin som en trigger för en snabbare digital acceleration, men även mediebolag som tvingas lägga ner. Det är några av

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev