Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Perfect fools vrider upp volymen – vinner Zound industries

Publicerad: 31 Mars 2016, 04:30
Uppdaterad: 30 Mars 2016, 15:28

Efter en pitch blir Perfect fools Zound industries nya byrå. "Vi strävar alltid efter att tänja på gränserna vad gäller kreativitet och innovation", säger Ann Ystén, vd på Perfect fools i ett pressmeddelande.


Ämnen i artikeln:

Perfect Fools

Tillsammans kommer de att utvärdera och vidareutveckla hörlurbolagets sociala mediestrategier samt skapa innovativa kommunikationskampanjer för Zound industries större kommunikationsuppdrag och digitala strategiprojekt.

Zound industries är ett design och technologiföretag som ligger bakom hörlurs– och högtalarvarumärkena Urbanears, Coloud och Marshall headphones.

– Hörlurar och högtalare kan vara mycket mer än att bara ett sätt att lyssna på musik, de är mode och livsstilsaccessoarer. Perfect Fools har visat prov på att kunna sammankoppla varumärken med deras målgrupper på ett innovativt sätt. Tillsammans kommer vi hjälpa musikentusiaster att uttrycka sin individualitet, säger Sofia Hjelm, brand manager för Urbanears och Coloud i ett pressmeddelande.

Det här är inte första gången som Perfect fools får ta sig an de större uppdragen. Bland byråns tidigare samarbeten finns bland andra Lumene, där Perfect fools fick hjälpa skönhetsföretaget att expendera globalt.

– Zound Industries innovativa tänk och dynamik gör dem till en perfekt partner till oss. Vi strävar alltid efter att tänja på gränserna vad gäller kreativitet och innovation när vi löser våra kunders utmaningar. Vi drivs båda av att utmana oavsett om det gäller produktutveckling, teknisk innovation eller design i vår strävan att sammankoppla människor med deras passioner, säger Ann Ystén, vd på Perfect fools i pressmeddelandet.

Johanna Holmgren

johanna.holmgren@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Perfect Fools

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.