Digitalt presenteras av:

Parneviks till United Influencers

Efter tv-debuten – nu går hela familjen till det norska bloggnätverket.

Nu står det klart att hela familjen Parnevik går till det norska bloggnätverket United Influencers. Samarbetet innefattar alla sociala kanaler och United Influencers ska även vara med och utveckla deras varumärke digitalt.

Tanken är att hela familjen ska turas om att dela med sig av vardagen, stora ögonblick, funderingar och framtidsplaner.

Familjen blev aktuell under 2015 med programmet "Parneviks" som sändes på TV3, där svenska folket fick följa med när de bjöd in ett flertal gäster till sitt hus i Florida. Programmet vann även Kristallen 2015 i kategorin Årets realityprogram och nu är inspelningarna i full gång för en ny säsong.

– Med så stor publik som familjen Parnevik lockat är vi väldigt glada att de tar plats som influencers hos oss. Dessutom är det ganska sällsynt att vi får bygga ett digitalt varumärke för en hel kändisfamilj gemensamt. Det ger naturligtvis vårt samarbete extra dimensioner som känns väldigt kul. Vi hoppas det inspirerar varumärken till att förstå bredden i vårt erbjudande och med det se potentialen i att bygga sitt digitala varumärke med influencer marketing, säger Linda Palmgren, vd United Influencers Sverige, i ett pressmeddelande.

Det norska bloggnätverket United Influencers har tidigare rekryterat en rad stora svenska bloggare, såsom Blondinbella, Desirée Nilsson, Foki Soirak och Sarah Tjulander.

Publicerad 2015-12-16 10.09Uppdaterad 2015-12-16 10.15

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: