Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt

Onoff tar steget till Facebook Check-in Deals

Publicerad: 19 Maj 2011, 03:30
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:10

Hemelektronikkedjan Onoff gör, med hjälp av Klikki, sällskap med McDonalds, Statoil och Stadium på Facebook Deals.


Ämnen i artikeln:

OnoffFacebookKlikki

Dagensmedia.se har tidigare berättat att McDonalds, Statoil och Stadium var med från start när Facebooks Check-in Deals lanserades förra veckan. Nu ansluter sig också hemelektronikkedjan Onoff, vars engagemang i Facebook Check-in Deals kommer att skötas av intermarknadsföringsbolaget Klikki.

Öppningserbjudandet får Onoff är att alla som via Facebook checkar in på Onoff får rabatt på den senaste modellen från HTC.

– Det här samarbetet betyder mycket både för oss och Onoff. De blir den enda annonsören i hemelektroniksegmentet, säger Anders Nygren, nordisk försäljningschef för Klikki.

Varför är det viktigt för Onoff att finnas på Facebook Check-in Deals?

– Därför att vi är övertygade om att den här typen av affärsmodell, där man via online driver frösäljning i butik, kommer bli allt viktigare. Det är kul för oss at vi har fått förtroendet att sköta det här för deras räkning.

Henrik Widell


Ämnen i artikeln:

OnoffFacebookKlikki

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev