Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Omnis användaraffär blir allt viktigare – här är siffrorna över prenstocken

Publicerad: 20 maj 2022, 05:36

Omnis största affär är fortsatt annons, men användaraffären är starkt växande. Det berättar chefredaktören Markus Gustafsson.

Intäkterna från Omnis betaltjänster ”Omni Mer” och ”Omni Ekonomi” växer. Chefredaktören Markus Gustafsson delar med sig av: ✓ Siffror över fullbetalande ✓ Synen på de tre intäktsbenen ✓ Målen för 2022.


Ämnen i artikeln:

OmniToppnyheter förmiddag

I början av februari i år lanserade Omni betaltjänsten ”Omni Mer” för premiuminnehåll. Och mottagandet har varit bra, enligt Markus Gustafsson, chefredaktör och vd på Omni. Nyligen gjordes en

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

OmniToppnyheter förmiddag

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev