Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 22 september 2020, 09:40
Fredrik Sellgren är vd för adtech- och säljbolagen Sellbranch som sett större intäktstapp under coronapandemin men som nu anar en ljusning på annonsmarknaden.
Foto: Sellbranch
Dagens Medias stora bokslutskartläggning visar att de flesta adtech-bolagen ökade sin omsättning 2019. ✓ Sellbranch om minskat resultat efter stort Europafokus ✓ Playad Media International om sin självfinansierade tillväxt ✓ Kostnadsbesparingarna efter stora intäktstapp
Ämnen i artikeln:
SellbranchSom Dagens Media tidigare rapporterat investerades det i Sverige totalt drygt 40 miljarder kronor i medier förra året. Det var en minskning med 2,9 procent jämfört med 2018.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Sellbranch