Digitalt
Ocast släpper offertverktyg: ”Vi blir ett Offerta för mediebranschen”
Publicerad: 30 september 2021, 06:52
Ocast vill bli ett Offerta för mediebranschen – släpper offertverktyg.
Ocast vill göra det lättare för annonsörer och byråer att hitta rätt annonslösningar. Nu släpper man ett öppet offertverktyg som kopplar ihop annonsförfrågningar med relevanta medier.
Ocast har tidigare haft en funktion för att skapa förfrågningar, men för att använda den har annonsören eller byrån varit tvungen att veta exakt vilket medium och vilken annonstyp man
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.