Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Ocast släpper offertverktyg: ”Vi blir ett Offerta för mediebranschen”

Publicerad: 30 september 2021, 06:52

Ocast vill bli ett Offerta för mediebranschen – släpper offertverktyg.

Ocast vill göra det lättare för annonsörer och byråer att hitta rätt annonslösningar. Nu släpper man ett öppet offertverktyg som kopplar ihop annonsförfrågningar med relevanta medier.


Ämnen i artikeln:

GoogleFacebook

Ocast har tidigare haft en funktion för att skapa förfrågningar, men för att använda den har annonsören eller byrån varit tvungen att veta exakt vilket medium och vilken annonstyp man

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GoogleFacebook

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.