söndag24 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Ocast släpper offertverktyg: ”Vi blir ett Offerta för mediebranschen”

Publicerad: 30 september 2021, 06:52

Ocast vill bli ett Offerta för mediebranschen – släpper offertverktyg.

Ocast vill göra det lättare för annonsörer och byråer att hitta rätt annonslösningar. Nu släpper man ett öppet offertverktyg som kopplar ihop annonsförfrågningar med relevanta medier.

Ämnen i artikeln:

GoogleFacebook

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Ocast har tidigare haft en funktion för att skapa förfrågningar, men för att använda den har annonsören eller byrån varit tvungen att veta exakt vilket medium och vilken annonstyp man

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev