Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 22 Februari 2021, 13:18
Thomas Karlsson är Principal Business Solution Manager, Customer Intelligence på SAS Institute i Sverige. För Dagens Media berättar han om bolagets nya verktyg för företagsanalys av marknadskompetens.
Foto: SAS Institute + Getty Images
SAS Institute har tagit fram ett nytt digitalt online-verktyg som ska bedöma ett företags analytiska marknadsföringskompetens. ”Många företag har mycket kvar att göra på kundupplevelseområdet”, säger SAS Institutes Thomas Karlsson.
Ämnen i artikeln:
SASDet online-baserade verktyget heter Marketing Confidence Quotient (MCQ). Det är kostnadsfritt och tillgängligt för allmänheten, men riktar sig till företag.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
SAS