Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Nytt bannerformat växer på sajten

Kampanjer i nya formatet kommer gå parallellt hos Nöjesguiden och Fashion Networks.

Simon Andrén

simon.andren@dagensmedia.se


Publicerad: 17 April 2014, 08:36
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:40

Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Nöjesguiden och Fashion Networks lanserar ett gemensamt bannerformat.

Formatet är uppbyggt som en helsidestakeover där siten växer fram allteftersom besökaren scrollar nedåt. Formatet visas parallellt på Nöjesguiden och Fashion Networks plattformar, säger Nöjesguidens vd Faje Gani i ett pressmeddelande.

– Vi ser oerhört mycket fram emot hur branschen kommer att utnyttja detta unika tillfälle. Det vi har gemensamt med Fashion Networks är att båda plattformarna har väldigt engagerade läsare, vilket vi är mycket stolta över.

Först ut i det nya bannerformatet är en kampanj från Björn Borg som rullar nu, därefter kommer kampanjer för Sony och 3.

Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.