Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Ny vd på Familjeliv Media

Publicerad: 4 April 2014, 09:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:42

Emma af Robson tar över som vd på Stampen-bolaget Familjeliv Media.


Ämnen i artikeln:

Stampen

Från och med måndag efterträder Emma af Robson, tidigare försäljnings- och marknadschefen på Stampen Media Partner, Ylva Hvarfner som vd på Familjeliv Media.

– Det känns jättespännande, skitkul. Men det är klart att jag är väldigt ödmjuk inför arbetet också. Det första jag ska göra är att fokusera på at lära känna all personal och sätta mig i arbetet, säger Emma af Robson till Dagens Media.

Med en bakgrund som försäljningschef på bland annat Metro och Dagens Nyheter tror Emma af Robson att hennes tidigare erfarenheter kan vara orsaken till att valet föll på just henne.

– Jag har ju hunnit jobba mycket med marknads- och försäljningsfrågor. Jag vet faktiskt inte varför valet föll på mig, det får ni nog fråga Martin Alsander om, men jag brinner för den digitala världen och tror att jag kan bidra med mycket framåt.

Andrea Svanberg

Ämnen i artikeln:

Stampen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.