Digitalt
Nicklas Hermansson: ”Årets Spotify Wrapped-inferno”
Publicerad: 17 december 2021, 13:02
Medierna som gör sitt bästa för att krascha Spotifys julfest, initierat om kreatörsekonomin och japanska miljardären som skapar innehåll i rymden. Nicklas Hermansson bjuder på veckans hetaste trender.
Varje fredag kurerar och summerar omvärldstjänsten Nomo Fomos chefredaktör Nicklas Hermansson nyheter och trender som formar framtidens medier och marknadsföring.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.