Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Mobilab samarbetar med The Plahn

Publicerad: 11 November 2010, 13:14
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:32

Bonniers Mobilab inleder samarbete med The Plahn. Retailbyrån får tillgång till kupongtekniken mot att vara behjälplig med kampanjer för Mobilabs kunder.


Avtalet med Bonnier Mobilab innebär att The Plahn kan ta fram och lansera kupongkampanjer på några timmar.

– Det här stärker vårt erbjudande ännu mer. Vi är väldigt teknikfokuserade och arbetar med att nya hitta sätt som driver försäljningen i butik, sager Magnus Plahn, vd för The Plahn Actionhjältarna till Dagensmedia.se.

Byrån ägs av Magnus Plahn och reklambyrån John Doe.

– Vi har haft kontakt med The Plahn sedan en tid tillbaka och har hittat ett bra samarbetsupplägg där vi kompletterar varandra i främst säljstrategi och i olika produktioner, säger Joachim Alvarez, produktchef för Mobilab i ett pressmeddelande.

The Plahn och Mobilab har fått in sitt första gemensamma uppdrag inom dagligvarubranschen, men vill inte avslöja vilken.

Synnöve Almer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.