Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Mobiento tog hem pris för WWF

Mobiento tog hem tre priser i MMA-tävlingen The Smarties Award.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Publicerad: 05 Oktober 2012, 04:00
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:09

Ämnen i artikeln:

Mobiento

Den mobila byrån Mobiento tog hem tre priser för sin norska kampanj "The Black out banner" för WWF.

Bannern tog silver i kategorierna Brand Awarness och Video/Rich media samt ett brons i kategorin Social Impact/Not for profit.

– Vi är ju jätteglada för det här. Det är ju för en välgörenhetsorganisation och ett projekt som hade väldigt kort tidsplan. Earth hour infaller ju en viss tidpunkt, så vi kunde inte bli försenade. Ingen har gjort en rich media banner som man kan visualisera på det sätt som vi har gjort, säger Johanna Fagrell Köhler, vd på Mobiento, till dagensmedia.se.

Vad betyder priset för er?

– Alla priser som vi vinner är jätteviktiga för oss. Framför allt för oss som personal, att vi kan bevisa att vi kan leverera något som marknaden vill ha. Dessutom blir många fler kunder intresserade av oss om vi vinner fler priser.

Ämnen i artikeln:

Mobiento

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.