Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag17.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Mer digitalt från Jernhusen

Publicerad: 21 Februari 2013, 15:04
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:55

Under 2012 ökade Jernhusen Media sin försäljning av digital reklam med 120 procent med föregående år.


Ämnen i artikeln:

SJJernhusen MediaJernhusen

– Vi har idag etablerade ytor på 23 stationer och är Sveriges enda rikstäckande digitala utomhusnätverk med möjlighet att nå över 600 000 besökare varje dag, säger Nina Cronehag, affärsansvarig för Jernhusen Media i ett pressmeddelande.

För att möta den ökade efterfrågan på digital reklam ökar Jernhusen Media intensiteten i etableringen. Under 2013 skapas fler nya digitala möjligheter för annonsörer att nå de 219 miljoner besökare som årligen besöker Sveriges järnvägsstationer.

De nya reklamytorna består dels av nya digitala ytor på befintliga stationer och nya reklamytor på fler stationer, bland annat nya Solna station.

– Annonsörerna ser tydligt de många unika fördelarna som mediet medför, vilket lett till att vi har en mycket stor andel återkommande annonsörer, säger Andreas Lind, affärsområdeschef på Visual Art.

Helen Preutz

Ämnen i artikeln:

SJJernhusen MediaJernhusen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.