Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Mediekompaniet siktar uppåt – ska öka med 30 procent

Publicerad: 10 februari 2021, 07:28

Johan Sund, digital försäljningschef på Mediekompaniet.

Mediekompaniet planerar att öka den digitala försäljningen med 30 procent i år. Bland annat på grund av att bolaget nu är ensamma om att hantera alla de lokala dagstidningarnas digitala sälj.


Ämnen i artikeln:

Mediekompaniet

Från och med 1 februari är Mediekompaniet det enda säljbolag som hanterar den nationella, digitala försäljningen för alla lokaltidningar inom NTM, Stampen, Bonnier News Local, Gota Media, NWT och VK,

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mediekompaniet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News