Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Mediehusen och mediebyråerna om synen på ad- och martechmarknaden – och hur de använder tekniken

Publicerad: 20 maj 2021, 05:39

Martina Nicksan, Joakim Flodin och Dilem Güler.

Montage: Group M, Schibsted och Bonnier News. Montage: Tom Fägrell

Hur ser stora mediehus och mediebyråer på utvecklingen på ad- och martechmarknaden – och vilka tekniker de använder? Det har Dagens Media tagit reda på.
✓Schibsteds egenutveckling ✓Bonnier News Google-lösningar ✓Group M om martech-trender


Ämnen i artikeln:

BonnierBonnier NewsSchibstedDilem GülerJoakim FlodinGroup MCookiesBig dataMartech och adtech

Marknadsföring sker i dag över fler digitala kanaler än någonsin tidigare, och den ökade komplexiteten kräver automatisering och fler datahanteringsverktyg.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.