Digitalt
Mediehusen och mediebyråerna om synen på ad- och martechmarknaden – och hur de använder tekniken
Publicerad: 20 maj 2021, 05:39
Martina Nicksan, Joakim Flodin och Dilem Güler. Foto: Group M, Schibsted och Bonnier News. Montage: Tom Fägrell
Hur ser stora mediehus och mediebyråer på utvecklingen på ad- och martechmarknaden – och vilka tekniker de använder? Det har Dagens Media tagit reda på.
✓Schibsteds egenutveckling ✓Bonnier News Google-lösningar ✓Group M om martech-trender
Ämnen i artikeln:
CookiesMartech och adtechBonnierBonnier NewsSchibstedDilem GülerJoakim FlodinGroup MBig dataMarknadsföring sker i dag över fler digitala kanaler än någonsin tidigare, och den ökade komplexiteten kräver automatisering och fler datahanteringsverktyg.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.