Digitalt
Mediehusen och mediebyråerna om synen på ad- och martechmarknaden – och hur de använder tekniken
Publicerad: 20 maj 2021, 05:39
Martina Nicksan, Joakim Flodin och Dilem Güler. Foto: Group M, Schibsted och Bonnier News. Montage: Tom Fägrell
Hur ser stora mediehus och mediebyråer på utvecklingen på ad- och martechmarknaden – och vilka tekniker de använder? Det har Dagens Media tagit reda på.
✓Schibsteds egenutveckling ✓Bonnier News Google-lösningar ✓Group M om martech-trender
Ämnen i artikeln:
CookiesMartech och adtechBonnierBonnier NewsSchibstedDilem GülerJoakim FlodinGroup MBig dataMarknadsföring sker i dag över fler digitala kanaler än någonsin tidigare, och den ökade komplexiteten kräver automatisering och fler datahanteringsverktyg.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.