fredag22 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Mediehusen och mediebyråerna om synen på ad- och martechmarknaden – och hur de använder tekniken

Publicerad: 20 maj 2021, 05:39

Martina Nicksan, Joakim Flodin och Dilem Güler. Foto: Group M, Schibsted och Bonnier News. Montage: Tom Fägrell

Hur ser stora mediehus och mediebyråer på utvecklingen på ad- och martechmarknaden – och vilka tekniker de använder? Det har Dagens Media tagit reda på.
✓Schibsteds egenutveckling ✓Bonnier News Google-lösningar ✓Group M om martech-trender

Ämnen i artikeln:

CookiesMartech och adtechBonnierBonnier NewsSchibstedDilem GülerJoakim FlodinGroup MBig data

DG


Marknadsföring sker i dag över fler digitala kanaler än någonsin tidigare, och den ökade komplexiteten kräver automatisering och fler datahanteringsverktyg.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev