Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag20.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Martin Schori: ”Räckviddsjakten är över”

Publicerad: 17 September 2019, 13:16

Martin Schori är grävchef på Aftonbladet och är också en del av tidningens redaktionsledning. Nu är han aktuell med en ny upplaga av boken Online Only.

Foto: Magnus Wennman/Carlssons

Nu släpps journalisthandboken Online Only i en andra upplaga. Dagens Media har pratat med journalisten och författaren Martin Schori om: ✓ Hur medielandskapet förändrats ✓ Det ökade fokuset på konvertering ✓ 5 saker publicister och annonsörer bör förstå för att navigera rätt i dag.


Ämnen i artikeln:

Martin SchoriAftonbladet

Martin Schoris bok Online Only nådde bokhandeln 2016, strax innan han lämnade Kit där han jobbade med den digitala satsningen. Sedan dess har medielandskapet ritats om ordentligt – såpass mycket

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Martin SchoriAftonbladet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.