Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt

Martin Schori: ”Räckviddsjakten är över”

Publicerad: 17 September 2019, 13:16

Martin Schori är grävchef på Aftonbladet och är också en del av tidningens redaktionsledning. Nu är han aktuell med en ny upplaga av boken Online Only.

Foto: Magnus Wennman/Carlssons

Nu släpps journalisthandboken Online Only i en andra upplaga. Dagens Media har pratat med journalisten och författaren Martin Schori om: ✓ Hur medielandskapet förändrats ✓ Det ökade fokuset på konvertering ✓ 5 saker publicister och annonsörer bör förstå för att navigera rätt i dag.


Ämnen i artikeln:

AftonbladetMartin Schori

Martin Schoris bok Online Only nådde bokhandeln 2016, strax innan han lämnade Kit där han jobbade med den digitala satsningen. Sedan dess har medielandskapet ritats om ordentligt – såpass mycket

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AftonbladetMartin Schori

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev