Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 17 September 2019, 13:16
Martin Schori är grävchef på Aftonbladet och är också en del av tidningens redaktionsledning. Nu är han aktuell med en ny upplaga av boken Online Only.
Foto: Magnus Wennman/Carlssons
Nu släpps journalisthandboken Online Only i en andra upplaga. Dagens Media har pratat med journalisten och författaren Martin Schori om: ✓ Hur medielandskapet förändrats ✓ Det ökade fokuset på konvertering ✓ 5 saker publicister och annonsörer bör förstå för att navigera rätt i dag.
Martin Schoris bok Online Only nådde bokhandeln 2016, strax innan han lämnade Kit där han jobbade med den digitala satsningen. Sedan dess har medielandskapet ritats om ordentligt – såpass mycket
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.