Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag12.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Martin Schori: ”Räckviddsjakten är över”

Publicerad: 17 September 2019, 13:16

Martin Schori är grävchef på Aftonbladet och är också en del av tidningens redaktionsledning. Nu är han aktuell med en ny upplaga av boken Online Only.

Foto: Magnus Wennman/Carlssons

Nu släpps journalisthandboken Online Only i en andra upplaga. Dagens Media har pratat med journalisten och författaren Martin Schori om: ✓ Hur medielandskapet förändrats ✓ Det ökade fokuset på konvertering ✓ 5 saker publicister och annonsörer bör förstå för att navigera rätt i dag.


Ämnen i artikeln:

Martin SchoriAftonbladet

Martin Schoris bok Online Only nådde bokhandeln 2016, strax innan han lämnade Kit där han jobbade med den digitala satsningen. Sedan dess har medielandskapet ritats om ordentligt – såpass mycket

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Martin SchoriAftonbladet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.