Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Lajkat ökade mest

Publicerad: 22 januari 2015, 07:13
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:16

Vecka 3 blev trafikmässigt tämligen lugn jämfört med vecka tre. Mest ökade Schibsteds viralsajt Lajkat.


Ämnen i artikeln:

SchibstedLajkat

Totalt ökade Lajkat antalet unika besökare till 458 661 vilket är en ökning med 23,4 procent jämfört med vecka 2.

– Vecka 3 var en lite lugnare vecka trafikmässigt efter en nyhetsintensiv vecka 2. Störst ökning gjorde Lajkat som hade sin bästa vecka sedan i september, säger Tobias Eidem, chef på Sveriges Annonsörers Kia-index.

Näst mest, med 9,4 procent ökade Schibsted-sajten Hitta.se.

Se hela topp 20-listan till höger.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

SchibstedLajkat

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev