Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 14 maj 2020, 09:21
TUI har fullt upp med att hantera konsekvenserna som pandemin fått för kunderna, men den ordinarie verksamheten står still: Det enda vi kan göra är att planera framåt”, säger Johan Ydring.
Foto: Janne Næss
POSTCORONA DEL 1. Resebranschen har golvats av coronakrisen, och TUI:s verksamhet står still sedan mars. Men bakom kulisserna smids det planer inför framtiden, och TUI:s comeback ska bli stor, säger marknadschefen Johan Ydring.
På vilket sätt kan krisen fungera som en digital katalysator? Hur ser medievärlden ut post-corona? Dagens Media vände sig till chefer på sex olika bolag för svar.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.