Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Krisdrabbade TUI: ”Det ska märkas när vi är tillbaka”

Publicerad: 14 maj 2020, 09:21

TUI har fullt upp med att hantera konsekvenserna som pandemin fått för kunderna, men den ordinarie verksamheten står still: Det enda vi kan göra är att planera framåt”, säger Johan Ydring.

Foto: Janne Næss

POSTCORONA DEL 1. Resebranschen har golvats av coronakrisen, och TUI:s verksamhet står still sedan mars. Men bakom kulisserna smids det planer inför framtiden, och TUI:s comeback ska bli stor, säger marknadschefen Johan Ydring.


Ämnen i artikeln:

TUICoronavirusetJohan Ydring

På vilket sätt kan krisen fungera som en digital katalysator? Hur ser medievärlden ut post-corona? Dagens Media vände sig till chefer på sex olika bolag för svar. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News