Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag30.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Krisdrabbade TUI: ”Det ska märkas när vi är tillbaka”

Publicerad: 14 Maj 2020, 09:21

TUI har fullt upp med att hantera konsekvenserna som pandemin fått för kunderna, men den ordinarie verksamheten står still: Det enda vi kan göra är att planera framåt”, säger Johan Ydring.

Foto: Janne Næss

POSTCORONA DEL 1. Resebranschen har golvats av coronakrisen, och TUI:s verksamhet står still sedan mars. Men bakom kulisserna smids det planer inför framtiden, och TUI:s comeback ska bli stor, säger marknadschefen Johan Ydring.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetJohan YdringTUI

På vilket sätt kan krisen fungera som en digital katalysator? Hur ser medievärlden ut post-corona? Dagens Media vände sig till chefer på sex olika bolag för svar. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.