Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

Intellecta organiserar om

Publicerad: 20 Mars 2013, 07:18
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:51

Kommunikationsbyrån Intellecta organiserar om och slår ihop avdelningarna för digital respektive redaktionell kommunikation. Hampus Brynolf får en ny roll som strategisk chef.


Ämnen i artikeln:

IntellectaTwitter

I samband med omorganisationen inrättas en ny tjänst som strategisk chef för hela Intellecta Corporate. Hampus Brynolf, som också är ansvarig för den årliga mätningen Twittercensus, tillträder den nyinrättade tjänsten.

Det nya verksamhetsområdet, som består av avdelningarna för digital respektive redaktionell kommunikation, ska bland annat innehålla expertis inom journalistik, design, rörlig bild, webbutveckling, och sociala medier. Petra Brännmark, tidigare chef för den digitala kommunikationen blir chef för det nya verksamhetsområdet som ska bestå av 35 personer.

– Våra kunder förväntar sig högsta kompetens inom innehåll, presentation och i alla kommunikationskanaler. Då är det en självklarhet att vi också organiserar oss för att på bästa sätt leva upp till kraven, säger Anders Borg, vd Intellecta Corporate i ett pressmeddelande.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

IntellectaTwitter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev