Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Intellecta organiserar om

Kommunikationsbyrån Intellecta organiserar om och slår ihop avdelningarna för digital respektive redaktionell kommunikation. Hampus Brynolf får en ny roll som strategisk chef.


Publicerad 2013-03-20 07:18
Uppdaterad 2015-12-06 13:51

Ämnen i artikeln:

Intellecta

Dela artikeln:

I samband med omorganisationen inrättas en ny tjänst som strategisk chef för hela Intellecta Corporate. Hampus Brynolf, som också är ansvarig för den årliga mätningen Twittercensus, tillträder den nyinrättade tjänsten.

Det nya verksamhetsområdet, som består av avdelningarna för digital respektive redaktionell kommunikation, ska bland annat innehålla expertis inom journalistik, design, rörlig bild, webbutveckling, och sociala medier. Petra Brännmark, tidigare chef för den digitala kommunikationen blir chef för det nya verksamhetsområdet som ska bestå av 35 personer.

– Våra kunder förväntar sig högsta kompetens inom innehåll, presentation och i alla kommunikationskanaler. Då är det en självklarhet att vi också organiserar oss för att på bästa sätt leva upp till kraven, säger Anders Borg, vd Intellecta Corporate i ett pressmeddelande.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.