Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag29.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Influencerbolagen som ökar – och tappar mest

Publicerad: 3 September 2020, 10:53

Flera av bolagen går fortfarande med förlust – men det finns undantag.

Foto: Linus Hallsénius / Dplay

Influencerbolagens omsättningskurvor pekar uppåt men de kämpar fortfarande med att redovisa svarta siffror, visar Dagens Medias stora bokslutskartläggning.


Ämnen i artikeln:

United ScreensinfluencerSplayInfluencer marketingUnited Influencers

Sju av nio kartlagda influencerbolag ökade sin omsättning under 2019. Mest omsätter Splay one. 

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.