lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

IDG skrotar varumärket Techworld

Publicerad: 25 mars 2021, 09:30

Innehållet kommer i stället flytta in under varumärket Computer Sweden. Foto: koto_feja/Getty Images + IDG

UPPDATERAD. Techworld har funnits sedan 2007 – nu lägger IDG ned varumärket. ”Vi har sett över vår varumärkesflora och kommit fram till att det är bra för både läsare och annonsörer att vi renodlar den något”, säger chefredaktören Marcus Jerräng, till Dagens Media.

Ämnen i artikeln:

IDG

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


IDG har beslutat att lägga ned varumärket Techworld som har riktat sig mot alla som jobbar praktiskt med it. Istället kommer artiklar som berör ämnen som exempelvis företagsteknik och systemutveckling

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev