Digitalt
IDG skrotar varumärket Techworld
Publicerad: 25 mars 2021, 09:30
Innehållet kommer i stället flytta in under varumärket Computer Sweden. Foto: koto_feja/Getty Images + IDG
UPPDATERAD. Techworld har funnits sedan 2007 – nu lägger IDG ned varumärket. ”Vi har sett över vår varumärkesflora och kommit fram till att det är bra för både läsare och annonsörer att vi renodlar den något”, säger chefredaktören Marcus Jerräng, till Dagens Media.
Ämnen i artikeln:
IDGIDG har beslutat att lägga ned varumärket Techworld som har riktat sig mot alla som jobbar praktiskt med it. Istället kommer artiklar som berör ämnen som exempelvis företagsteknik och systemutveckling
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.