Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag14.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

IDG skrotar varumärket Techworld

Publicerad: 25 Mars 2021, 09:30
Uppdaterad: 25 Mars 2021, 10:54

Innehållet kommer i stället flytta in under varumärket Computer Sweden.

Foto: koto_feja/Getty Images + IDG

UPPDATERAD. Techworld har funnits sedan 2007 – nu lägger IDG ned varumärket. ”Vi har sett över vår varumärkesflora och kommit fram till att det är bra för både läsare och annonsörer att vi renodlar den något”, säger chefredaktören Marcus Jerräng, till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

IDG

IDG har beslutat att lägga ned varumärket Techworld som har riktat sig mot alla som jobbar praktiskt med it. Istället kommer artiklar som berör ämnen som exempelvis företagsteknik och systemutveckling

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

IDG

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.