Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 25 Mars 2021, 09:30
Uppdaterad: 25 Mars 2021, 10:54
Innehållet kommer i stället flytta in under varumärket Computer Sweden.
Foto: koto_feja/Getty Images + IDG
UPPDATERAD. Techworld har funnits sedan 2007 – nu lägger IDG ned varumärket. ”Vi har sett över vår varumärkesflora och kommit fram till att det är bra för både läsare och annonsörer att vi renodlar den något”, säger chefredaktören Marcus Jerräng, till Dagens Media.
Ämnen i artikeln:
IDGIDG har beslutat att lägga ned varumärket Techworld som har riktat sig mot alla som jobbar praktiskt med it. Istället kommer artiklar som berör ämnen som exempelvis företagsteknik och systemutveckling
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
IDG