lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

IAB:s cookieråd till annonsörer

Publicerad: 18 maj 2021, 09:31

Förutom att Dilem Güler är affärsutvecklingschef på Bonnier News är hon också ordförande i IAB:s ”Post 3rd party cookie task force”.

Foto: Janne Næss

Det finns ingen given lösning i cookiefrågan, därför måste vi alla tänka om. Det menar cookieexperten Dilem Güler, som tillsammans med IAB har sammanställt sina fyra bästa tips för hur annonsörer bör tackla utfasningen av tredjepartskakan.

Ämnen i artikeln:

CookiesMartech och adtechDigitala temaveckorDilem Güler

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Intervjun med Dilem Güler angående cookiedöden äger ironiskt nog eller kanske passande nog rum på samma dag som Apple rullar ut IOS 14.5 – en annan stor förändring som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev