Digitalt
IAB:s cookieråd till annonsörer
Publicerad: 18 maj 2021, 09:31
Förutom att Dilem Güler är affärsutvecklingschef på Bonnier News är hon också ordförande i IAB:s ”Post 3rd party cookie task force”.
Foto: Janne Næss
Det finns ingen given lösning i cookiefrågan, därför måste vi alla tänka om. Det menar cookieexperten Dilem Güler, som tillsammans med IAB har sammanställt sina fyra bästa tips för hur annonsörer bör tackla utfasningen av tredjepartskakan.
Intervjun med Dilem Güler angående cookiedöden äger ironiskt nog eller kanske passande nog rum på samma dag som Apple rullar ut IOS 14.5 – en annan stor förändring som
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.