Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

IAB:s cookieråd till annonsörer

Publicerad: 18 maj 2021, 09:31

Förutom att Dilem Güler är affärsutvecklingschef på Bonnier News är hon också ordförande i IAB:s ”Post 3rd party cookie task force”.

Foto: Janne Næss

Det finns ingen given lösning i cookiefrågan, därför måste vi alla tänka om. Det menar cookieexperten Dilem Güler, som tillsammans med IAB har sammanställt sina fyra bästa tips för hur annonsörer bör tackla utfasningen av tredjepartskakan.


Ämnen i artikeln:

Dilem GülerCookiesMartech och adtech

Intervjun med Dilem Güler angående cookiedöden äger ironiskt nog eller kanske passande nog rum på samma dag som Apple rullar ut IOS 14.5 – en annan stor förändring som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.