Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Hemnet ökade nativeförsäljningen med 450 procent – så gjorde de

Publicerad: 27 Februari 2020, 09:37

Robin Nilsson, content manager på Hemnet och försäljningsdirektören Pierre Bergström.

Geografiskt styrda annonser, innehållsnära produkter och en köpstark målgrupp gjorde att bostadsportalen Hemnet ökade sin nativeförsäljning med 450 procent i fjol.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktHemnet

Under 2019 ökade Hemnets native-affär med 450 procent. Samtidigt tillkom ett femtiotal nya annonsörer på bostadsportalen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktHemnet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.