Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Hemnet ökade nativeförsäljningen med 450 procent – så gjorde de

Publicerad: 27 februari 2020, 09:37

Robin Nilsson, content manager på Hemnet och försäljningsdirektören Pierre Bergström.

Geografiskt styrda annonser, innehållsnära produkter och en köpstark målgrupp gjorde att bostadsportalen Hemnet ökade sin nativeförsäljning med 450 procent i fjol.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktHemnet

Under 2019 ökade Hemnets native-affär med 450 procent. Samtidigt tillkom ett femtiotal nya annonsörer på bostadsportalen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktHemnet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.