Digitalt
Hemnet ökade nativeförsäljningen med 450 procent – så gjorde de
Publicerad: 27 februari 2020, 09:37
Robin Nilsson, content manager på Hemnet och försäljningsdirektören Pierre Bergström.
Geografiskt styrda annonser, innehållsnära produkter och en köpstark målgrupp gjorde att bostadsportalen Hemnet ökade sin nativeförsäljning med 450 procent i fjol.
Under 2019 ökade Hemnets native-affär med 450 procent. Samtidigt tillkom ett femtiotal nya annonsörer på bostadsportalen.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.