Digitalt presenteras av:

HanaPee som byggarbetare i Nackademins nya webb-tv-serie

Byggarbetare, programmerare och contentredaktör är några av jobben HanaPee ska prova i den nya webb-tv-serien.

Utbildningsföretaget Nackademin har inlett ett samarbete med Nöjesguiden. Det hela har resulterat i webb-tv-serien "En dag på jobbet". Där ska Hanna "HanaPee" Persson lyfta fram olika yrken.

– En av de svåraste sakerna när man ska välja utbildning är att förstå vad man faktiskt kan jobba med när man är klar. I webb-tv-serien lyfter vi fram en massa roliga jobb som finns där ute, säger Martina Lindgren, marknadschef på Nackademin, i ett pressmeddelande.

Målgruppen är blivande studenter och serien ska finnas i sin helhet på nöjesguiden.se. Bakom konceptet står den kreativa byrån JMW Kommunikation.

Publicerad 2015-04-21 09.06Uppdaterad 2015-12-06 12.03

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: