Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

HanaPee som byggarbetare i Nackademins nya webb-tv-serie

Byggarbetare, programmerare och contentredaktör är några av jobben HanaPee ska prova i den nya webb-tv-serien.


Publicerad 2015-04-21 09:06
Uppdaterad 2015-12-06 12:03

Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Dela artikeln:

Utbildningsföretaget Nackademin har inlett ett samarbete med Nöjesguiden. Det hela har resulterat i webb-tv-serien "En dag på jobbet". Där ska Hanna "HanaPee" Persson lyfta fram olika yrken.

– En av de svåraste sakerna när man ska välja utbildning är att förstå vad man faktiskt kan jobba med när man är klar. I webb-tv-serien lyfter vi fram en massa roliga jobb som finns där ute, säger Martina Lindgren, marknadschef på Nackademin, i ett pressmeddelande.

Målgruppen är blivande studenter och serien ska finnas i sin helhet på nöjesguiden.se. Bakom konceptet står den kreativa byrån JMW Kommunikation.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.