Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Han satsar på displayannonsering i padelhallar – letar mediebyråsamarbeten: ”Köpstark målgrupp”

Publicerad: 12 maj 2021, 07:07

Jonas Andersson är vd på Adlitt som ställer ut så kallade ”febermaskiner” i padelhallar. Maskinerna finansieras med annonser – och nu ska annonssatsningen växlas upp, berättar han.

Foto: Privat

Boråsföretaget Adlitt ställer ut digitala ”entrévärdar” som tar tempen på hallbesökare. På skärmar visas även displayannonser – och nu ska annonssatsningen växlas upp rejält.


Ämnen i artikeln:

Måns ZelmerlöwMediebyråer

Jonas Andersson är affärsutvecklare, vd och ordförande på sälj- och techbolaget Adlitt med totalt fem medarbetare och kontor i Borås. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.