Digitalt
Google: Sex avgörande trender för marknadsförare 2022
Google: Sex avgörande trender för marknadsförare 2022
Integritetssäkra lösningar, hållbarhet och vässad automatisering blir avgörande för marknadsförare under året, enligt Googles Carl Wåreus och Johan Eriksson – som definierar sex trender som behöver finnas med i alla marknadsplaner år 2022.
Publicerad: 7 januari 2022, 08:44
”Utvecklingen går fort, men genom att vara lyhörd marknaden och våga experimentera kommer man långt”, skriver Googles Carl Wåreus och Johan Eriksson.
Foto: Mst Akhi Alamgir / Janne Næss
Om det är något de senaste två åren lärt oss är det att saker förändras fort, och insikten om hur kritiskt det är att som bolag vara lyhörd och snabbt
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.