måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Google: Sex avgörande trender för marknadsförare 2022

Google: Sex avgörande trender för marknadsförare 2022

Integritetssäkra lösningar, hållbarhet och vässad automatisering blir avgörande för marknadsförare under året, enligt Googles Carl Wåreus och Johan Eriksson – som definierar sex trender som behöver finnas med i alla marknadsplaner år 2022.

Publicerad: 7 januari 2022, 08:44

Ämnen i artikeln:

GoogleCarl WåreusHållbarhetCookiesIntegritetYoutube

”Utvecklingen går fort, men genom att vara lyhörd marknaden och våga experimentera kommer man långt”, skriver Googles Carl Wåreus och Johan Eriksson.

Foto: Mst Akhi Alamgir / Janne Næss

Om det är något de senaste två åren lärt oss är det att saker förändras fort, och insikten om hur kritiskt det är att som bolag vara lyhörd och snabbt

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev