Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Google: ”Digitaliseringen har fått en jätteskjuts”

Publicerad: 19 Maj 2020, 05:32

Det kommer att finnas lärdomar att dra för såväl mediebranschen som samhället i stort när vi väl är ur den här krisen, tror Anna Wikland.

Foto: Janne Næss

POSTCORONA DEL 4. Googles Sverigechef Anna Wikland imponeras över den kreativitet och innovation som kriser som denna väcker – och de initiativ vi nu ser tror hon att vi kommer att ha glädje av framöver.


Ämnen i artikeln:

Anna WiklandcoronavirusetGoogle

På vilket sätt kan krisen fungera som en digital katalysator? Hur ser medievärlden ut post-corona? Dagens Media vände sig till cheferna på sex olika bolag för svar. 

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.