Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 2 december 2020, 13:05
Bonnier News Anna Granditsky, Amplifis Peter Nilsson och Social Industries Emma Blom, ger sin syn på mediemarknaden 2021.
Foto: Janne Næss/press
DEL 4. Hur ser mediekonsumtionen ut nästa år? Hur behöver medierna utvecklas? Och vilken påverkan kommer coronapandemin att ha på mediemarknaden? Bonnier News Anna Granditsky, Amplifis Peter Nilsson och Social Industries Emma Blom ger sin syn på vad som väntar nästa år.
En fortsatt ökning av mediekonsumtion i hemmet, satsningar på kvalitetsinnehåll, coronapandemin som en trigger för en snabbare digital acceleration, men även mediebolag som tvingas lägga ner. Det är några av
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.