Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Fler fårbesök på företag

Publicerad: 26 Mars 2013, 13:42
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:51

Nu fortsätter Tele2 sin kampanj ”Makes Work Work” som riktar sig till företag. Återigen får företagskunder besök av Tele2-maskoten Frank.


Ämnen i artikeln:

Spotlight PRTele2

Under våren rullas fortsättningen på Tele2:s företagskampanj ”Makes Work Work” ut i print och på webben. Kampanjen som nyligen nominerades till ett Guldägg i kategorin mobilt har stärkt sjävförtrendet hos Tele2 och Spotlight PR som nu fortsätter på samma spår.

I den nya kampanjen ses åter fåret Frank besöka svenska företag. I mars har han besökt rivningsföretagets ML demo, Employer Branding-företaget Universum och förskoleföretaget Helianthus där han presenterade en ny lösning i Tele2 Business portfölj.

– Både jag och Frank är väldigt måna om att vi levererar lösningar som faktiskt gör skillnad i kundernas verksamhet så det är kul att vara på plats ”där det faktiskt händer”. Under våren kommer alla nyfikna kunna se hur dessa nya möten gick till när vår kampanj fortsätter, säger Karl Skoog, Marknadschef Tele2 Business i ett pressmeddelande.

Helen Preutz

Ämnen i artikeln:

Spotlight PRTele2

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.