Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 26 Mars 2013, 13:42
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:51
Nu fortsätter Tele2 sin kampanj ”Makes Work Work” som riktar sig till företag. Återigen får företagskunder besök av Tele2-maskoten Frank.
Under våren rullas fortsättningen på Tele2:s företagskampanj ”Makes Work Work” ut i print och på webben. Kampanjen som nyligen nominerades till ett Guldägg i kategorin mobilt har stärkt sjävförtrendet hos Tele2 och Spotlight PR som nu fortsätter på samma spår.
I den nya kampanjen ses åter fåret Frank besöka svenska företag. I mars har han besökt rivningsföretagets ML demo, Employer Branding-företaget Universum och förskoleföretaget Helianthus där han presenterade en ny lösning i Tele2 Business portfölj.
– Både jag och Frank är väldigt måna om att vi levererar lösningar som faktiskt gör skillnad i kundernas verksamhet så det är kul att vara på plats ”där det faktiskt händer”. Under våren kommer alla nyfikna kunna se hur dessa nya möten gick till när vår kampanj fortsätter, säger Karl Skoog, Marknadschef Tele2 Business i ett pressmeddelande.
Helen Preutz