Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag25.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Fler event för Proximity

Publicerad: 10 Februari 2011, 10:59
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:21

Proximity BBDO öppnade Nordenkontor i Stockholm för ett år sedan – men har hållit en relativt låg profil. "Vi jobbar inte så mycket i kampanjer utan vi arbetar mer kontinuerligt och långsiktigt", säger Magnus Svensson, client service director på Proximity.


Den digitala byrån Proximity som ingår i BBDO:s globala nätverk ska jobba hårdare för att expandera och nå ut till fler kunder.

– Vi kommer köra eventsatsningar och kolla på nyrekryteringar. Vi ska bli mer proaktiva för att nå ut bättre, säger Magnus Svensson.

Ett led i nysatsningen är bland annat eventet ”Digital Day 2011” som idag hålls på Berns. Teman för ”Digital Day 2011” är bland annat trender i den digitala världen och framtiden för den digitala kommunikationen.

– Det kommer att bli lite som en julklapp för våra kunder och prospects. Det andra syftet är berätta mer om oss och hur BBDO fungerar för våra framtida kunder. Vi kommer att visa att vi är väldigt kunniga inom vårt område, säger Magnus Svensson.

Proximity BBDO har idag med fem kunder. Däribland de båda Kraft-varumärkena Gevalia och Tassimo.

Stephan Drenzel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.