Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Filmstadens försäljningschef om öppningen: ”Vår känsla är god”

Publicerad: 21 maj 2021, 11:43

Från och med 1 juni öppnas Filmstadens dörrar igen. Försäljningschefen Leslie Marsden är dock försiktig med att ge någon prognos över efterfrågan.

Foto: Filmstaden Media / Skärmdump Filmstadens sajt

Biokategorin har procentuellt sett drabbats hårdast av coronapandemin. Under flera månader har medieinvesteringarna varit lika med noll. Men från och med 1 juni öppnas Filmstadens dörrar igen. Försäljningschefen Leslie Marsden är dock försiktig med att ge någon prognos över efterfrågan.


Ämnen i artikeln:

Filmstadenmedieinvesteringarcoronaviruset

Alla medieslag har drabbats av coronapandemin men bio har definitivt drabbats allra värst procentuellt. Med stängda biografer större delen av hela 2020 backade mediekategorin med hela 81,2 procent, jämfört

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.