Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Fem branschprofiler om fenomenet liveshopping

Publicerad: 16 Oktober 2020, 05:34

Cecilia Sundström, Fredrik Wass, Emmy Hyckenberg, Daniel Eriksson och Natalie Tideström Heidmark svarar på om liveshopping är en trend som är här för att stanna.

Foto: Anette Persson (har fotat Fredrik Wass) + Magnus Norlen (har fotat Daniel Eriksson) + Janne Næss (har fotat Natalie Tideström Heidmark)

Är liveshoppingen här för att stanna? Kommer Instagrams ”Reels” att kunna utmana Tiktok? Och blir effekten av coronakrisen fler samarbeten mellan forna konkurrenter? Fem branschprofiler resonerar.


Ämnen i artikeln:

Natalie Tideström HeidmarkDaniel ErikssonFredrik Wass

Fredrik Wass, omvärldsbevakare på Sveriges Tidskrifter

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.