Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Färsk Google-rapport: Investeringar i dataprivacy lönar sig

Publicerad: 20 september 2022, 22:01

Googles Carl Wåreus tror att privacy-frågan kommer att bli vitbara fortsatt att bli allt viktigare även framöver.

Foto: Linnéa Kihlström + Janne Næss

Det finns all anledning för marknadsförare att vara ledande när det kommer till integritetsfrågor eftersom det, enligt en ny studie från Google, både ökar ett företags trovärdighet och resultat.


Ämnen i artikeln:

GoogleCarl WåreusToppnyheter förmiddag

Den 21–22 september pågår årets upplaga av Dmexco, en mässa för digital marknadsföring och reklam, i Köln i Tyskland.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev