Digitalt
Färsk Google-rapport: Investeringar i dataprivacy lönar sig
Publicerad: 20 september 2022, 22:01
Googles Carl Wåreus tror att privacy-frågan kommer att bli vitbara fortsatt att bli allt viktigare även framöver. Foto: Linnéa Kihlström + Janne Næss
Det finns all anledning för marknadsförare att vara ledande när det kommer till integritetsfrågor eftersom det, enligt en ny studie från Google, både ökar ett företags trovärdighet och resultat.
Den 21–22 september pågår årets upplaga av Dmexco, en mässa för digital marknadsföring och reklam, i Köln i Tyskland.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.