fredag22 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Färsk Google-rapport: Investeringar i dataprivacy lönar sig

Publicerad: 20 september 2022, 22:01

Googles Carl Wåreus tror att privacy-frågan kommer att bli vitbara fortsatt att bli allt viktigare även framöver. Foto: Linnéa Kihlström + Janne Næss

Det finns all anledning för marknadsförare att vara ledande när det kommer till integritetsfrågor eftersom det, enligt en ny studie från Google, både ökar ett företags trovärdighet och resultat.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter förmiddagGoogleCarl Wåreus

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Den 21–22 september pågår årets upplaga av Dmexco, en mässa för digital marknadsföring och reklam, i Köln i Tyskland.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev