Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag25.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Expressen satsar på lokala annonser

Publicerad: 6 November 2013, 13:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:57

Expressen och mediekoncernen NTM har avtalat om ett omfattande digitalt annonssamarbete.


Ämnen i artikeln:

NTMExpressen

Först ut lanseras ”Reach”, ett digitalt räckviddspaket på Expressen.se och NTM:s samtliga sajter. Paketet ämnar stärka den digitala räckvidden i flera geografiska områden.

– Expressen har under 2013 haft en stark tillväxt i alla digitala kanaler. Genom samarbetet med NTM stärker vi vår gemensamma position på flera stora och viktiga marknader, säger Bengt Ottosson, vd för expressen i ett pressmeddelande.

I NTM-koncernen ingår bland annat tidningarna Östgöta Correspondenten, Norrköpings Tidningar, Norrbottens-Kuriren, NSD, Gotlands Allehanda, Gotlands Tidningar, Upsala Nya Tidning, Folkbladet, Västerviks-Tidningen och Motala & Vadstena Tidning.

Gustav Thunander

Ämnen i artikeln:

NTMExpressen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.