Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

"Ett helt nytt landskap"

Hur kan bankernas kommunikation utvecklas? Det var samtalsämnet när Nordeas marknadsdirektör Claes Tell och Elísabet Grétarsdóttir, marknadsdirektör på isländska Arion Bank, deltog i en paneldisskussion på Sime tidigare i dag.

Sofia Hvenström


Publicerad: 13 November 2012, 13:59
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:05

Ämnen i artikeln:

SimeNordea

Under paneldiskussionen, som fått namnet “Re-imagine communication”, diskuterade Claes Tell och Elísabet Grétarsdóttir bland annat hur marknadskommunikationen förändrats under de senaste fem åren.

– Vad vi kan se är ett helt nytt landskap. Det är fortfarande en traditionell mediemix, men med nya digitala kanaler, säger Claes Tell till dagensmedia.se.

Claes Tell kommer att befinna sig på Sime under dagen och morgondagen.

– Det finns flera intressanta punkter, det är ju ett fantastiskt evenemang. Jag ser bland annat fram emot Erik Wikströms "Tv as if it was invented today" om hur tv-marknaden påverkas. Intressant kommer det också bli i slutet av dagen på Simes workshop om non profit, säger Claes Tell.

Ämnen i artikeln:

SimeNordea

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.