Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 13 November 2012, 13:59
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:05
Hur kan bankernas kommunikation utvecklas? Det var samtalsämnet när Nordeas marknadsdirektör Claes Tell och Elísabet Grétarsdóttir, marknadsdirektör på isländska Arion Bank, deltog i en paneldisskussion på Sime tidigare i dag.
Under paneldiskussionen, som fått namnet “Re-imagine communication”, diskuterade Claes Tell och Elísabet Grétarsdóttir bland annat hur marknadskommunikationen förändrats under de senaste fem åren.
– Vad vi kan se är ett helt nytt landskap. Det är fortfarande en traditionell mediemix, men med nya digitala kanaler, säger Claes Tell till dagensmedia.se.
Claes Tell kommer att befinna sig på Sime under dagen och morgondagen.
– Det finns flera intressanta punkter, det är ju ett fantastiskt evenemang. Jag ser bland annat fram emot Erik Wikströms "Tv as if it was invented today" om hur tv-marknaden påverkas. Intressant kommer det också bli i slutet av dagen på Simes workshop om non profit, säger Claes Tell.
Sofia Hvenström