Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Elin Kling frontar Net-a-Portér

Modebloggaren Elin Kling blir ansiktet utåt för nätbutiken Net-a-Portérs internationella vår- och sommarkampanj.

Dante Thomsen


Publicerad: 06 Mars 2012, 09:09
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:30

Ämnen i artikeln:

Elin Kling

Net-a-Portér är en onlinebutik som fokuserar på exklusiva modevarumärken i premium-segmentet. Butiken lanserades för tolv år sedan och har ett redaktionellt manér som ska likna ett modemagasin.

Ansiktet utåt för årets vår- och sommarkampanj blir alltså modebloggaren och Styleby-grundaren Elin Kling.

I kampanjen medverkar också Keith Richards fru Patti Hansen, hennes dotter Theodora Richards samt DJ:n och modellen Harley Viera Newton.

Kampanjer ska bland annat gå på Net-a-Portérs sajt och i modemagasin som Vogue och Elle.

Elin Kling har tidigare gjort en kollektion med H&M.

Ämnen i artikeln:

Elin Kling

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.