Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 26 september 2019, 11:14
Marknadsföringsprofessorn Peter Fader
Foto: Axel Duberg
E-handelsgurun och professorn Peter Fader blev den första akademikern som placerades på Ad Ages lista ”25 Marketing Technology Trailblazers”. I en intervju med Dagens Media berättar han om: ✓ Varför han ångrar begreppet ”kundcentricitet” ✓ Varför svenska bolag klarar konkurrensen från Amazon bättre än amerikanska ✓ Varför varumärkesbyggande kommunikation är överskattad
Ämnen i artikeln:
NikeDagens Media Arkiv
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Nike