Digitalbyrån Wasabi Web vinner uppdrag för Grammisgalan

2017-02-10 16:13  
"Har varit en dröm länge att jobba med Grammis som varumärke och efter ett slutfört projekt känns det kul att presentera ett resultat som vi som byrå och vår uppdragsgivare är stolta över", säger Nils Engvall, marknadsansvarig på Wasabi Web.

Wasabi Web bygger om Grammisgalans sajt.

I samband med att Perfect Day Media vann pr-uppdraget för Grammis 2017 togs Wasabi Web in som digital byrå för grammis.se

– Grammis är Sveriges viktigaste musikpris och det är viktigt ha en hemsida som speglar det. Vi var i behov av en uppfräschning av den tidigare hemsidan, och Wasabi Web har byggt en anpassad hemsida för oss. Det är roligt att samarbeta med ett företag som hittar lösningar och har tydlig målbild för sina kunder, säger Lisa Cronstedt, Projektledare från Grammiskommittén, i ett pressmeddelande.

Årets upplaga av Grammis 17 hålls på Konserthuset i Stockholm 28 februari och delas i vanlig ordning ut med hela musikeliten samlad på ett och samma ställe.

En meriterad jury kommer att kora vinnare i sammanlagt 19 olika priskategorier.

– Känns kul att presentera en Wasabi-producerad webb för Sveriges äldsta och viktigaste musikpris – Grammis. Har varit en dröm länge att jobba med Grammis som varumärke och efter ett slutfört projekt känns det kul att presentera ett resultat som vi som byrå och vår uppdragsgivare är stolta över, säger Nils Engvall, marknadsansvarig, Wasabi Web.

Amanda Törner

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt