Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Digital Health nästa för Schibsted

Publicerad: 8 november 2017, 08:47
Uppdaterad: 8 november 2017, 08:47

Fredrik Sandin, grundare av Ahum, och Pontus Ogebjer, investment manager, Schibsted Growth.

Schibsted investerar i terapitjänsten Ahum.


Ämnen i artikeln:

Schibsted

Investeringen i Ahum är Schibsteds första inom området Digital Health. Investeringen sker genom en nyemission.

Målet med investeringen är att bygga upp Ahum till en marknadsledande och rikstäckande aktör.

– Schibsted är bäst i klassen och kan tillföra kompetens i att bygga digitala bolag, hjälpa oss att bygga vårt varumärke och att nå ut till kunder, säger Fredrik Sandin, grundare av Ahum, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Schibsted

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.