Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt

Det har e-handlarna att vinna på att möta kunderna IRL

Publicerad: 19 September 2019, 11:33

Såväl Rasmus Solholm, vd på Gigstr (till vänster), som Retailbyrån Workshops grundare Kristofer Wanselius (till höger) upplever att antalet e-handlare som vill starta en fysisk, temporär butik ökar.

Allt fler e-handlare startar popupbutiker. Målet är att den personliga kontakten med kunderna ska öka försäljningen – och det även online. Rasmus Solholm, vd på Gigstr, ser popupbutikerna mer som en marknadskanal än en traditionell säljkanal.


Ämnen i artikeln:

e-handelWorkshopDagens Media Insikt

Sedan några månader tillbaka testar e-handelsjätten Campadre fysisk närvaro i popup-format i Gallerian i Stockholm.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.