torsdag8 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Det har e-handlarna att vinna på att möta kunderna IRL

Publicerad: 19 september 2019, 11:33

Såväl Rasmus Solholm, vd på Gigstr (till vänster), som Retailbyrån Workshops grundare Kristofer Wanselius (till höger) upplever att antalet e-handlare som vill starta en fysisk, temporär butik ökar.

Allt fler e-handlare startar popupbutiker. Målet är att den personliga kontakten med kunderna ska öka försäljningen – och det även online. Rasmus Solholm, vd på Gigstr, ser popupbutikerna mer som en marknadskanal än en traditionell säljkanal.

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktWorkshope-handel

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Sedan några månader tillbaka testar e-handelsjätten Campadre fysisk närvaro i popup-format i Gallerian i Stockholm.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev